Glömsk matte...

Hästarna får mat vid kl.16.00 varje dag, men eftersom Lukas skulle hoppa vid den tiden lät vi honom äta halva sin mat först och resten efteråt. Det är egentligen inget konstigt för på onsdagar när han och Celina ska på sin lektion får Lukas äta en timme före och så fodrar jag hästarna strax innan vi åker. Jag vet inte vad jag hade i huvudet idag, kanske berodde det på att jag fixade allt själv och tvingade Celina att vila, eller för att vi gav oss iväg en halvtimme tidigare än på onsdagar, men vid 17.20 när vi lastat Lukas och jag hängt upp hönätet till honom (vi tänkte kolla på hoppgruppen efteråt medan han åt) så känner jag hur hjärtat stannar. Jag glömde mata hästarna innan vi åkte! Stackarna stod vid grinden när vi kom körande och gnäggade högt när jag kom gående med deras hö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0