Nervös

Fördrivit förmiddagen med att baka tre olika sorters kakor; kladdmuffins, havrekakor med choklad och bondkakor för att hålla nerverna i styr inför klubbhopptävlingen senare i eftermiddag. Första tävlingen med Lady och jag har ingen aning om hur det ska gå. Visserligen tävlade Lady upp till LB i hoppning för 5 år sen om jag inte minns helt fel, men vem vet hur hon kommer reagera idag. Hon kanske tycker hindrena är för låga (50cm & 60cm) och passar på att springa runt och fjönta sig...eller så far vi runt som en virvelvind när det är vår tur. Mamma ska försöka fota oss och med försöka menar jag verkligen försöka. Jag har inte särskilt stora förhoppningar om att hon ska lyckas sikta rätt och pricka av i rätt läge, men hellre hon än Celina iallafall. Celina kan inte ens ta de lätta utebilderna med min kamera trots att jag har ställt in den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0