Ridlägerplanering

Imorgon kl.10 är det samling hos familjen Wallsten tillsammans med resten av Celinas ridgrupp. De vill nämnligen ordna ett eget litet ridläger för sig själv där tillsammans i sommar så alla "mammor" (jag är mamma imorgon :P) och barn ska samlas och planera tillsammans. Fast mitt första och största problem är att hitta dit och jag har ett ganska kasst lokalsinne och en syster som har ett ännu sämre, så vi ska vara glada om vi hittar till deras gård utan problem. Fick en vägbeskrivning som jag skrev ned (hoppas jag kan tyda mina nerkrafsade kråkfötter) men redan när mamma Wallsten började med att säga att jag skulle köra mot Svängsta var jag vilse haha. Men det ska bli intressant att se vad de andra mammorna har för planer för mig, har fått höra via mamma att jag ska involveras som lekledare eller något... och jag har dessutom fått erbjudande av Celina och hennes kompisar att vara med på deras läger också. Det verkar dessutom finnas en ganska stor chans att jag kommer bli uppsatt på ett bockigt litet russ vid namn Medix också. Kommer se lika roligt ut som när jag fick rida b-ponnyn Menuette för några år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0