Sjuk

Jaha, då blir det väl att trycka i sig en Ipren för att klara dagen. Celina har smittat mig så huvudet värker och snurrar, men helt klart hellre det än maginfluensa! Wallstensfamiljen ringde imorse och berättade att de hade skaffat sig det så det blev ingen träff och det är lika bra det. Men det är så typiskt att man ska bli sjuk just denna veckan när det är GTB horse show, det enda positiva är att jag mår bra så länge jag sitter ner eller går försiktigt. Och sitta ska jag ju göra större delen av dagen i helgen så jag är tacksam att jag inte fått något värre :)

Idag är det klubbtävling för Celina och Lukas, aldrig att jag skulle missa det! Inte för att jag kan det heller, jag kör ju dem, men endå :P Idag håller jag tummarna för vår söte shettis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0