Besök

Inatt fick Madicken och Nangijala vara ute hela natten också och jag stack upp och kikade till dem i förmiddags, båda såg ut att ha det bra. Bebis låg och sov i hörnet med halmen men hoppade upp när jag kom.

Ikväll kommer en kompis till mig, Johanna och ska titta på Nangijala. Dessutom ska hon rida dressyr med Lady eftersom mamma inte kan rida så mycket denna veckan. Mammas förslag dessutom, själv hade jag och Celina planerat att tvinga Johanna möta oss i hinderbanekörning med Lukas på ridbanan haha. Blir att träna med grimman idag igen, Celina ska ändå ta in och borsta Madicken så då passar jag också på! Får se om Nangijala avskyr mig lika mycket idag igen efter grimtränningen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0