Dubbelbokad...

...ikväll, hur lyckas jag få för mig att jag kan göra två saker på samma kväll? Styrelsemöte klockan 5 och klockan 6 ska vi möta Alva i stallet för hon ska rida Lukas ikväll tillsammans med Celina och Lady. Dressyr och sedan hoppa lite. Fick även ett sms från festkommitén i styrelsen (där jag på nåt vis ingår) om att vi bara kan träffas en halvtimme innan vanliga styrelsemötet. Hjälp! Det hade jag helt glömt bort, tur att tiden skulle ändras. Sitter och pular med en affisch till festen och det är inte det lättaste. Något inom mig säger att det är något mer jag har glömt som jag skulle fixat tills idag så jag håller tummarna för att det är inbillning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0