HAHAHAHA

Gick ut i skogen med Ludde och Lukas idag. Ni vet ju att jag har nämnt innan att Ludde kan vara lite disträ, men idag tog han priset! Vi red nerför en backe och grabben lutar sig fram istället för bakåt, Lukas lutar sig framåt och vad händer? Jo ungen ramlar av nerför halsen med huvudet före. Duktig som jag är får jag tag i honom lagom tills hjälmen nuddar marken och får upp han på rätt köl igen. Lukas stannar och hugger in på det saftiga gräset bredvid stigen medan jag skrattar så att jag knappt kan lyfta upp Ludde igen. Lite chockad var Ludde nog allt, men han var ändå lite stolt över att han hade trillat av, jag har lärt honom att man ska trilla av 100ggr för att bli en bra ryttare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0