Kväll

Är lycklig att internet funkar på en dator, inte "min" dator men det gör inget :D Kan se vädret igen och vet att det ska regna massa på torsdag och fredag, skönt, då kan man planera lite. Lady ska vaccineras sista gången denna veckan så då tar vi det på torsdag så får hon vila på regniga fredagen.

Badade med några kompisar så jag lät grimträningen vara för idag och åkte bara inom stallet på väg hem för att mysa lite med Nangijala. Hon kom direkt fram när jag lockade på henne och svängde fram baken för att visa att hon ville bli kliad vid svansen. Så där stod vi och kliade varandra lite överallt. Vid ett tillfälle fick hon in et finger i munnen och tuggade lite lätt på, känns som om tänderna börjar komma fram lite? Sist av allt kliade jag henne innanför bakbenen, det älskar hon för hon svänger ut rumpan och stället sig så bredbent hon kan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0