Två goda skratt från gårdagen

1. Celina ska rida ut på Lukas. Hon rider mot skidbacken men kommer tillbaka till gården efter ett några minuter och möter mamma. Varför? Jo de håller på att asfaltera vägen och har satt upp oranga varningsskyltar och "en skylt som visar att en bil har kört av vägen" (översättning: varningsskydd för halka). Mamma höll på att dö av skratt när hon berättade det för mig.

2. Celina klappar Nangijala som började sparka mot henne lite grann (gjort lite mot mig med), det blir värre och slutar med att hon sparkar bakut flera gånger mot henne och hoppar bakåt med bakdelen mot henne så Celina får backa. Mot mig gjorde hon inget så jag skrattade jättemycket åt Celinas bekymmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0