Förutsägelse

En arbetskamrat till mamma som tydligen är duktig på att känna på sig grejor som sedan händer hade sagt idag att hon kände att fölet kommer snart. Hon gick så långt att hon började räkna hur många barn det var imorgon och sa till mamma att hon inte behöver börja 7 om fölet kommer, hon kan börja 10 om det skulle vara så. Ganska skeptisk var jag allt när mamma berättade det men så började hon berätta lite vad arbetskamraten anat innan så nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Hoppas kan man ju alltid, fast tajmingen vore inte den bästa, Camilla åkte till Göteborg idag och kommer inte hem förren imorgon kväll. Fölar Madicken inatt kommer jag få panik om jag ska vara där ensam med Celina alltså :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0