Haha

Jag minns hur jag i januari tyckte Madicken började bli så tjock. Dessutom var hon en seg kossa (min ridlärares ord) så det blev bara ett par dressyrlektioner och någon hopplektion mer hon behövde följa med på, jag var lite orolig att hoppningen började bli för mycket. Nu sitter jag och kikar på bilder från början av januari på klubbdressyrtävlingarna och skrattar åt min dumhet. Madicken är ju smal, inte vältränad smal för hon var ju trots allt dräktig, men smal. Och jag tyckte hon var tjock och inte borde hoppa? Nä, betäcker jag ett sto nån annan gång ska jag minsann rida ett par månader till innan jag börjar trappa ner.

Kolla så smal hon är! Fy vad jag var fånig haha. Saknar min vältränade Madicken, det finns ingen mysigare i dressyr, tur att Celina inte vill tävla dressyr så att jag kan ta henne ibland ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0