Madicken

Matlusten har varit dålig sen igårkväll och hon har verkat lite trött och frånvarande halva dagen men går nu och betar i hagen. Magen har ändrat form. Där bakbenet slutar, vid juvret och slutet av magen har allt liksom åkt upp vilket får hennes rumpa att se jätteliten och kantig ut med de släppta bäckenbanden. Magen har annars sjunkt ner liksom och juvret är fortfarande stort även om ena halvan är lite större än den andra.

Vågar knappt släppa henne ur sikte, tror verkligen på föl innan veckans slut. Förhoppnings somnar jag som en stock inatt och ligger inte och halvsover tills kl.3. Celina hade plockat med sig spel till datorn så 4 imorse satt jag och spelade ett polluxspel som jag tillfälligt glömt namnet på (tröttheten spökar). Har lite luddiga minnen av dessa speltimmar men jag kämpade med att hoppa runt en bana som jag hela tiden rev ett hinder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0