Stallnogelidtröjor

För ett år sedan gick jag och mamma till en affär här hemma som säljer massa olika kläder och skyddsutrustning eftersom vi ville skaffa varsin collegetröja med Stall Nogelid skrivet på. Vi fastnade någonstans med att bestämma färgen och så gick tiden. Idag var vi tillbaka och det slutade med att vi istället ska beställa några tröjor med dragkedja och sedan brodera stall Nogelid på dem. Fanns vit, grå, svart, blå och röd men brodyren hade dem alla regnbågens färger i. Mamma valde kvickt den grå tröjan och skulle ha rosa text på, Celina är inne på dne blå tröjan med kanske äppelgrön färg och jag funderar på antingen röd eller vart tröja. Lutar åt det röda för svart blir så hårigt och dammigt. Vilken färg på texten är jag lite osäker på också, men det kommer jag nog på imorgon! Tydligen kan de brodera på fleecetecken och liknande också liksom olika typer av kläder som kepsar och jackor. Vi pratar om att köpa varsin stallvinterjacka där också, ingen av oss har en vettig iår.

Kommentarer
Postat av: Maja

Vart ligger de ?? och hur mycket kostar de ? :)

2011-07-02 @ 04:14:50
URL: http://Hastochpownii.Myshowroom.se
Postat av: Carro

Vid brandstationen, Altövik heter det :) Våra tröjor inklusive brodyr och framtagning av namnet kommer kosta ungefär 500kr styck.

2011-07-02 @ 16:12:53
URL: http://stallnogelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0