Trött

Inget föl inatt heller. Somnade som en stock halv 11 och väcktes av Celina fem i 3. Satt och spelade dataspel medan hon sov och när jag tröttnade på det tog jag en pannlampa och låg och läste. Madicken legat ner och sovit mycket och andats rätt tungt, det är nog jobbigt att andas med den magen. Vid 6 gick jag ner till henne och upptäckte att juvret var nästan borta igen. Suck. Ja, det blev till att släppa ut damen i hagen med de andra (Lady överlycklig) för inget föl lär dyka upp under dagen och troligtvis inte heller under natten. Dock blir det midsommar i stallet för släpper vi på bevakningen kommer hon föla gissar jag.

Somnade efter att ha släppt ut Madicken och sov till kvart i 8, väckte då Celina och vi körde hem och lade oss. Sovit tungt till halv 1 vilket har gjort min dag förvirrad. Celina sover fortfarande och klockan är halv 2.

Funderar på att binda lite midsommarkransar till oss och hästarna. Fick dessutom förslag från en kompis om att göra en midsommarstång, binda Madicken vid den och dansa földans. Kanske borde göra det? Har ingen vidare lust att sova här en vecka eller två till.


Kommentarer
Postat av: Mariuskristiane

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-12-14 @ 11:30:13
URL: http://mariuskristiane.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0