Fredag

Red en barbackarunda med Celina idag som också red utan sadel. Dessutom hade hon plockat väck nosgrimman på tränset och Lukas var fruktansvärt söt utan det, såg ut som en liten islandshäst. Blev en skrittrunda och Madicken hade sin sirapssega dag idag och det hade hon igår också så jag är lite trött på henne för tillfället. Men hon är iallafall inte öm i hovarna längre och det är skönt :) Började räkna efter hur många månader hon har kvar på sin dräktighet och till min häpnad insåg jag att det "bara" är 4 månander kvar! De sista tre månaderna växer ju fölet som mest och då hade jag tänkt sluta rida. Men det innebär ju att jag bara har en månad, kanske två innan hon får bli mammaledig och jag ridhästlös...lite konstigt känns det verkligen, vad ska jag hitta på istället för de vanliga ridturerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0