Söndag

Tanken var att jag skulle rida en runda med Madicken och sedan stå och borsta väck hår på eftermiddagen, men lagom tills dess var jag helt slut så jag somnade i soffan i en timme. Efter lunch hade vi besökt en vän till mamma och fått se alla hennes söta lamm som efter en stund tuggade på allt :P Hår var ganska populärt och jackärmar, men fy vad de var söta!
Efter att ha piggnat till något av tuppluren gjorde jag själva kakan till princesstårtan som jag ska bjuda min ridgrupp på imorgon. En tredubbelavtrillningstårta måste ju vara något extra eller hur ;) Har dock aldrig bakat en sån innan så hur den smakar blir en annan fråga. Är ledig från högskolan imorgon så jag har tid att både fixa klart tårtan, rida och laga middag till familjen innan det är dags för dressyrlektion på ridskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0