Hjälp

Camilla hade kommit på en sak som vållade henne lite panik. 4,5v till fölning låter jättelänge, men när Camilla hade tänkt på saken hade hon insett att vi båda läst i en bok att fölet kan komma +-2veckor, och isåfall kan det komma om 2,5veckor! Hjälp, jag har räknat med att det nog kan dra över tiden, men tänk om det händer tvärtom? Okey, storrengöring av stallet nästa helg alltså.

När jag hämtade Madicken från hagen idag tittade jag på henne och tänkte att det är svårt att tro att hon bara har en månad kvar till fölning för magen hänger verkligen inte alls mycket. Sedan såg jag henne bakifrån...jisses vad bred hon är. Fölet måtte ligga på bredden på nåt vis...

Föresten, någon mer än jag som har problem med att ladda upp nya bilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0