Hoppning utan stigbyglar

Annorlunda lektion för min del då det var hoppning utan stigbyglar, nått enstaka hinder då och då har jag fått göra med Maria men inte såhär mycket på väldigt länge. Lady pigg och tog sina jättehopp vilket var jobbigt för min del och efteråt passade hon på att sticka när jag försökte få tillbaka balansen.

Lukas var komplett tokig på framridningen och stack iväg redan i trav i massa bocksprång och sedan rejsade han i galoppen. När vi bytte varv och fattade ny galopp var han framför mig och det enda jag hann se var hans mage och bakbenen som var högt upp i luften. Haha, stackars Elin. Sen var han duktig och eftersom vi hoppade mycket serpentinbågar blev det en hel del galoppombyten för hans del. Celina häpnade över att han kunde det vilket fick mig att skratta för han gjorde det mycket bättre med henne. Nu när han inte tränas så mycket längre bytte han snällt men bakbenen hängde inte alltid med.

Celina hoppar vattengrav efter hubertusritten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0