Jag tror...

... nej jag vågar nästan svära på att om jag hade ridit Madicken igår på dressyrtävlingen hade jag fått högre poäng än med Lady haha. Lite komiskt när jag tänker på det särskilt eftersom Madicken är så otränad. Men nej, skulle inte viljat tävla Madicken istället för Lady. Lady är mysigast och roligast och kan man rida henne bra är det en större seger än att rida Madicken som går bra med vem som helst. Hoppas aldrig den dagen kommer då Lady är lika trygg och snäll att rida som Madicken för det vore en hemskt tråkig dag!

Kom föresten trea igår i LC:1 tillsammans med Elin och Caj. Det mest postiva man kan säga om det är att jag inte fick några strumpor denna gången haha! Gul rosett + strumpor = jag. Avskyr båda två vid det här laget ;) jag vill fortfarande ha en grön rosett haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0