Sparkad Lady

Lukas arg och grinig och Lady som fått en spark på sidan av mulen så att hon har sår i mungipan och svullen och öm - ska jag gissa att de bråkat idag?

Mamma förvånade mig med att berätta att hon hoppat småhinder med Lady - i grimma! Gick bra att styra utan tyglar fast tydligen väldigt ansträngande och så hade Lady blivit så pigg att hon fått ge upp tillslut. Ut i skogen i grimma vågar hon dock inte så vi får väl se vad Lady får hitta på imorgon. Tror dock inte att jag kommer kunna rida lektion på måndag eftersom skadan ligger vid bettet, men mamma löste det kvickare än kvickast. På Celinas hopplektion på onsdag ska Lukas med för Elin ska rida honom och Celina ska rida Caj, kanske att jag då kan rida om med Lady om hon är bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0