Stress, stress och oro

Imorgon är det två veckor till US luciashow och det känns som om allt mer av tankarna snurrar kring showen och allt som ska fixas. Jag saknar tiden då man var med och hjälpte till eller tittade på och inte hade ansvar för alltihopa, för det är faktiskt riktigt tufft ibland. Blir det fel är det mitt fel och då kommer jag plåga mig själv för det. Förra året var halv kaos för vi visste ingenting men iår har jag iallafall koll hoppas jag. Ska bli skönt när den är klar dock, men förutom de stunder då jag helst vill lägga mig ner och sova bort tiden tills showen har kommit och gått, så tror jag på att den kommer bli lyckad iår. Det jobbigaste är fixat tack och lov. Men så upptäckte vi den lilla detaljen att speakern ska vara med i kadriljen som är först... så jag gissar på att jag måste bli tillfällig speaker, usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0