Träning inför klubbdressyren

Red igenom programmen inför onsdagens dressyrtävlingar. Kändes rätt bra vilket bådar gott för Lady är alltid så konstigt vår på ridbana, vinglar och håller på med massa konstighetet. Tränade på galoppen eftersom hon bara vill dra iväg med nosen i vädret men idag så gick det faktiskt jättebra för det mesta! Övergången till trav är dock dålig men det får väl vara fixat till nästa gång haha. Det ska bli roligt att se vad jag får för det syns så tydligt hur mycket bättre allt blivit. Första LC:1 hade jag väl 143p eller nåt, andra 157 tror jag det var och sen dess har det hänt jättemycket så om jag inte får över 157 kommer jag bli sur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0