Är trött

Dressyrtävling från halv 9 till halv 3, hem, vila nån timme och sedan till Nogelid eftersom båda grabbarna skulle rida. En lugn, sval skogstur blir skönt, tänkte jag. Huh, skulle inte tänkt den tanken för jag fick leda Lady större delen av tiden för hon skulle takta och Lukas han vill bara trava iväg hela tiden. Vid ett tillfälle sätter han av i galopp och Ludde får inte stopp på han, nu var det ju en jättelugn galopp och anledningen till att Ludde inte kunde stanna han var för att han hade tyglarna i magen och bara ptrooade hela tiden. Hemma fick Ludde galoppera själv på ridbanan vilket gick rätt bra, problemet var bara att Lukas saktade av när Ludde inte drev på. Sen blev det på extrainkallat styrelsemöte som sammanfattningsvis kan säga att jag och de flesta andra i styrelsen ska på "spahelg" på Ronnebybrunn i slutet av oktober som Frida kallade det. Egentligen är det nån föreningsgrej som vi har anmält oss till haha.

Har precis laddat in 307bilder från dressyrtävlingen idag - allvarligt, hur lyckas jag?! Jag har ju bara fotat Ork:are och de kan väl inte vara mer än tio-tolv stycken? Mycket fina bilder iallafall! Perfekt väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0