Hoppträning med Ludde

Byggde en bana med 5 hinder till Ludde idag. Klarade det jättebra och jag känner mig lugn inför tävlingen igen. Saker kan ju hända, men han är tillräckligt duktig för att klara det. Sen får man hålla tummarna för att benen är pigga i övermorgon.

Linnea lånar Luddes hjälm när hon ride roch han är inte förtjust i det. Det kommer tjejbaciller på den då.
"Men vad är tjejbaciller då?" frågade jag honom
"Det är...det är, öh... jo det är lukt! Jag vill inte dofta som en tjej heller!"
"Hur doftar tjejer och killar då?"
"Tjejer, det doftar... modernt. Killar de luktar svett." påstod han
"Jamen, jag skulle hellre lukta modernt jag" sa jag
"Inte jag, jag vill lukta svett!"
"Jag tror tjejer föredrar modernlukt framför svettlukt" protesterade jag
"Nähä! Det vill de inte"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0