Mockning

Hästarna har fått komma in (tillfälligt hoppas jag) två nätter i rad nu pga av regnandet. Camilla mockade igår men idag var det min tur. Helt okey tills jag kom till Maddans box som består av ena halvan halm och den andra spån. Fy vad jobbigt när hon bajsar precis i spån/halmkanten. Tur att halmen försvinner efterhand ut i vindskyddet åt Nangijala.

Min lilla flicka kommer fram och slickar och sniffar på händerna, tror minsann hon letar efter äppel haha. Jag får nog akta mig så att jag inte skämmer bort henne så att hon blir tiggig ;) Såg idag att hon kliat av sig massa fölpäls i ansiktet, den nedre delen av den brutna bläsen är nästan borta till Celinas besvikelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0