Blä :(

Fick ett nytt objektiv till min systemkamera nu i tisdags kväll, det lilla gick ju sönder för minst 1 månad sen så jag har bara haft teleobjektivet vilket har varit en aning jobbigt. Pappa hjälpte mig att klicka hem ett jättelovande objektiv och det var verkligen bra den korta tid jag hann ha det, men tyvärr verkar det inte passa min kamera så jag skickar tillbaka det. När jag zoomar med det kan det oftast inte fokusera utan bara står och hackar, men sedan kan det plötsligt funka vilket jag upptäckte på gårdagens tävling. Allt funkade plötsligt ända tills mamma skulle fota mig idag och då bara hackade den igen. Jättetrist att behöva leta nytt.

Mitt gamla objektiv hade aldrig fått denna knivskarpa tunga på Zorro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0