Fredag med regn igen

Carro och jag red tillsammans idag eftersom varken mamma, Celina eller Moa kunde. Hon valde Madicken och jag fick surpuppan Lady som var extremt grinig idag. Vi hade tur med regnet som bara droppade lite emellanåt. Innan Carro kom mockade jag och lät Nangijala beta på gräsmattan. Hon var så söt, så fort hon såg grimman fladdrade näsborrarna och så kom hon kvickt gående och stannade vid grinden!

Sedan var det Lukas tur och Nangijala ville hemskt gärna med och stod så att hon hela tiden kunde se in på mig i stallet. När jag tittade på henne spetsade hon öronen och tog jag ett steg i hennes riktning hummade hon glatt. Hon ville med ut sötponnyn! Jag tömkörde Lukas 40min. När jag går raskt kan han trava så jag varavde mellan att gå och att springa. Sen fick jag en aning fnatt och gick upp och nerför skidbacken två gånger, jag kommer få träningsvärk imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0