Har det slagit slint hos mig?

Loggade in för att se om det fanns tillräckligt med pengar på kontot i tdb till tävlingen i Osby 1 maj. Den var borta! Förvirrad tänker jag "men jag anmälde ju när jag och Celinat bestämt klasser, eller?". Kom fram till att jag väl glömt och tänkt göra det dagen efter eller nåt. Men så loggade jag in på mitt konto för att se så att jag inte råkat anmäla Moa av misstag till Osby och då ser jag till min förskräckelse att hennes anmälan till söndagens tävling hemma också var försvunnen! Där kan jag inte varit glömsk, för jag anmälde henne och Celina samtidigt och la in pengar på kontot samtidigt. Isåfall har det slagit slint helt alltså. Det måste varit tekniken som strulat. Osby är väl ingen fara om vi missar, men hur kul blir det att säga till Moa att "tyvärr, din anmälan har försvunnit, vill du vara med måste du betala efteranmälningsavgift"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0