Hoppsan...

17.30 - 10min innan jag är hemma från skolan - ringer min mobil. Det är min klasskompis Lina som ringer och talar om att hon precis fått veta att rapporten vi ska skriva efter praktiken ska in imorgon, inte om en måndag som det står i våra papper - och jag har inte ens börjat på den! Nähä, Lukas får vila hinner jag tänka innan Celina lägligt nog sms:ar och undrar om hon ska rida Lady åt mig. Jag ber henne ta Lukas och sätter mig lätt om hjärtat och börjar skriva rapporten. Efter 1,5h sms:ar Celina igen och säger att hon tar Lady också. Vad har syster min ätit idag? Ridit två hästar, kört Lukas OCH mockat?! Jösses, det är ju jobbigt nog att få henne att mocka och rida en häst haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0