Torsdag

Red om en missad hopplektion idag. Celina hängde med och såg min hoppa för första gången på evigheter. Det var samma för Karoline tydligen, för jag blev förvånad och en aning förolämpad först när hon smackade på två "läskiga" 70cm oxrar. Hallå?, tänkte jag, det här är ju PYTTEHINDER. Sen kom jag på att hon nog inte visste att jag hoppar banor på 85 numera, och när Lady vägrade trava av "rädsla" för travbommarna ibörjan av passet trodde hon nog att Lady fortfarande var stannig haha! Andra hopprundan på banan fick vi själva välja höjd så jag sa 85, Celina protesterade och tyckte jag skulle ta 90 så jag fick en blandning. Kom tokigt i en sväng på en oxer så fick lite stopp, men resten var ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0