Trolleritrollera

Min söta lilla trollunge har blivit rentvättad av allt regnande, även om hon har en aning konstig färg. Där den gamla vinterpälsen är mycket borta är hon svart, där det mesta fortfarande är kvar är hon brun. Ansiktet består av brun käke och svart mule och område kring ögon samt bruna öron. Hann torka upp under uppehållet så vi stod och kliade varandra tills armen min värkte av mjölksyra.

Föresten, jag retar ihjäl mig på Camilla som numera mestadels säger "Nangi" till Nangijala. Fy tusan vilket hemskt smeknamn, aldrig att jag tänker använda det! Då får hon kallas Nangijala hela livet, punkt slut. Smeknamnet Nala som jag hade tänkt använda innan hon föddes känns bara så fruktansvärt fel, så i soptunnan med det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0