Luciashowen över för i år

Haft en fullsmockad helg som alltid när det är dags för luciashowen, men den blev väldigt lyckad!
 
Lukas rids som vanligt och idag fick Moa prova på att tolka efter honom vilket hon aldrig gjort innan. Dock glömde hon överdragsbyxor så hon var en aning blöt efteråt haha!
 
Lady blir snabbt bättre och mamma har vågat skritta barbacka lite i paddocken i två dagar eftersom hon ömmar lite på ställen där sadeln kan trycka. Barbacka går dock bra men mamma vågar inte rida utanför paddocken så det ska jag göra imorgon. Lady är galet pigg så det kan bli livat!
 
Madicken är trött på att bara skritta och vill trava och galoppera, stackarn. Nangijala är fortfarande i trotsperioden så jag har mest låtit henne vara denna veckan när jag haft mycket att göra. Nu ska jag dock börja tolka in henne så får hon något att göra och tänka på + försöka få med henne ut som handhäst med Lady (dock med sadel).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0