Dags att ta mig i kragen

Måste sätta igång med den första beställningen och efter det har jag ytterligare två som väntar. Suck. Min målarmotivation har sjunkit till noll känns det som. Normalt skulle det dröja ett bra tag tills jag började på en ny målning igen men denna gången måste jag antingen jag vill eller inte. Dock är det positivt eftersom jag faktiskt måste måla och därmed kommer utvecklas mycket snabbare.

Har lagt grunden för målningen, men tyvärr är den beställd som present så det är nog bäst att jag kanske inte visar den, även om jag har svårt att tro att tjejen skulle kunna se den här?

En kompis till Celina verkade sugen på att få sin hund avmålad, vad svarade jag på det när Celina berättade?
- Jag har aldrig målat en hund i hela mitt liv i photochop!
Hm... hur tänkte jag där? För visst har jag ju målat en hund innan och det var faktiskt bara tre år sedan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0