Häftig känsla

Efter att ha lagt ut Lukas-bilden på facebook har det plötsligt börjat droppa in beställningar till mig. Först var det en gammal ägare till en häst som stått i vårat stall, mammam ville överraska sin dotter. Sen kom Celinas ridlärare Linn och skulle ha en på Winnique. Linneas mamma ville att jag skulle måla av Linnea och brodern Henri fast jag sa att jag nästan aldrig målat av människor och att det då gick dåligt. Sen var det min moster som berättade att en arbetskamrat till henne sett mina bilder (hur?) och ville att jag skulle måla av hennes barn... och av någon anledning trodde hon att jag skulle ta typ 1000kr för det? Haha. Skulle jag tagit det hade aldrig någon velat köpa! Men wow, det är ändå en riktigt häftig känsla att folk tycker jag är så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0