Vill gråta av frustration

Jag har hållt på i en månad med ridsportsförbundet om Madickens livstidslicens och efter tre mejlsvar som inte svarar på någonting känner jag för att dunka huvudet i väggen och skrika på dem! Madicken har en livstidslicens men ingenstans på tdb finns det något ställe där jag kan uppdatera den och därför mejlade jag till dem 26 januari. En vecka senare fick jag svaret att "ja, du ska uppdatera hennes licens på tdb". Tack, det var ju det jag frågade om också - inte! Så jag mejlade igen och fick svaret att "gå in i mina hästar och klicka på uppdatera licens". Jaha? Vad hjälper det när den där uppdatera-licensknappen fortfarande inte finns?! Imorgon klockan 6 går anmälningen ut för förklassen till ponnyallsvenskan så jag börjar på panik. Idag fick jag nästa svar: "Så fort ni gått in i Mina Hästar och väljer aktivera licens 2012 så kommer ni att kunna anmäla till tävling."

Tack snälla support för all hjälp. Ni läser tydligen inte mejlen ni får ordentligt för tre gånger har jag nu mejlat om vad som är fel. Jag känner för att gråta och skrika lite på samma gång av ren frustration över hela skiten. Jag lovar att jag, om jag får ett lika dumt svar en gång till, INTE tänker vara vänlig längre i mina mejl för de har då baske mig inte skött sitt jobb!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0