Celinas julklapp

Som jag jobbade i kylan med att få ihop lagom långa tagelstrån från både Lukas och Madicken. Skulle bli ett armband till henne i julklapp och jag skickade iväg det i början av december för att få det till julafton. När det fortfarande inte hade kommit denna veckan mejlade jag och fick då höra att tjejen som gjorde dem aldrig hade fått dem. Så brevet har kommit bort bland alla andra brev och paket. Så typiskt. Men tjejen var så himla snäll att hon skrev tillbaka dagen efter och sa att om jag bara kunde skicka mer tagel skulle hon göra armbandet gratis eftersom hon tyckte synd om mig. Vilken snäll människa!

Nangijala har ett konstigt snett hack i svansen. Upptäckte det förra veckan, men det måste ju ha funnits där innan och vara utväxten sen hon föddes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0