Slutet kom av sig själv

Snön kom som på beställning. Nu slapp jag eller Celina bestämma när hon skulle sluta på Lukas för jag har sagt till henne att när det kommer mycket snö får hon inte rida eftersom det frestar på för mycket. Och ingen av oss visste att det skulle bli 1dm snö tills idag så vi hann inte sörja sista ridturen och tänka "sista galoppen på Lukas/sista lommaklint/sista gången....". Nu är det slut bara. Kanske att hon rider honom någon enstaka gång till, men antagligen inte.

Så nu är jag inte så hästlös igen. Det känns... konstigt. Har tittat igenom schemat och planerat upp vilken dag han ska vila, vilka jag kan motionera han mer, longera osv samtidigt som jag har Lady att rida vissa dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0