Student

Min syster har tagit studenten så sen i onsdags har det varit fullt upp. Hann precis hem från skolan innan det bar av till stallet. Celinas ridlektion, sedan skulle Lukas gå på Moas och väl hemma vid halv 8 så ska jag baka prinsesstårta. Och mamma upplyste mig samma eftermiddag om att vi nog behövde två, inte en (endast en blev uppäten igår, suck) så där stod jag och kavlade marsipan vid 11 på kvällen. Kyrkan igår började kl.13, men dessförinnan hade jag en redovisning i skolan och ja, det blev ju inget stall den dagen. Första gången på 2,5 vecka tror jag? Idag var jag helt slutkörd, men mamma hann inte rida så jag och Celina gav oss ut på en tur bland alla regnskurar. Ladys flugtäckte har gjort henne närapå myggbetsfri och damen var riktigt stollig av en extra vilodag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0