Full fart

Har praktik i två veckor och dessa tre dagarna har varit otroligt hektiska. I måndags var det mockning och hopplektion som gick bra (förutom att Lady jämt hoppar mig ur sadeln), på tisdagen en snabb tur med Madicken och 15min hårborstning av Nangijala (fyllde väl en plastkasse med hår kändes det som, det bara rasade av) samt en föreläsning i Karlshamn med två andra från styrelsen. Föreläsningen ingår i projektet "Fler gör mer" som styrelsen har gått med i. Idag fick jag tack och lov gå tidigare från praktiken vilket innebar att jag hann avhåra Nangijala i nästan en timme. Hon ser lite skojig ut, för där jag fått väck mest päls är hon svart/svartare än de bruna partierna med smutsig vinterpäls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0