Madicken

Hältan kvar oförändrad vad jag kunde se. Svullnaden har dock gått ner mycket och jag upptäckte att hon ömmade vid ballarna när jag klämde där. Har svårt att bestämma mig huruvida det är en hovböld eller inte, men efter prat i stallet så borde en eventuell hovböld bli värre och inte bättre. Så nu börjar det luta åt att Maddan faktiskt sparkat sig själv ordentligt, men jag ska undersöka imorgon förmiddag om hon har en puls i hoven.

Pratade med en mamma idag när jag var och fotade hopplektionera och jag berättade om Madicken. Gissa om att jag närapå satt och gapade när mamman då erbjöd sig låna ut sin ponny till Celina om Maddis inte är frisk till finalen! Känner dem inte väl precis, så hur snällt är det då inte att erbjuda något sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0