Ny målning!

Jag har snart haft 5 veckors praktik i en 2a och i veckan läsläxa fanns det en dikt med som jag fick höra x antal gånger i måndags och som jag kommer få höra lika många gånger imorgon. Den fastnade och plötsligt slog det mig vilken häftig bild det skulle kunna bli. Det är svårt att få tid till att måla på vardagarna med praktiken och allt men jag började ändå och jag känner redan att jag kommer att bli väldigt nöjd med den! Men moln är jag inte van vid att måla och tror aldrig jag har gjort det innan heller så jag känner mig otroligt frustrerad för det känns inte som om jag kommer någonvart.
 
Blixtar över vatten
Ett rådjur står på stranden
Ser på mig med ögon blå
Sedan är hon borta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0