Besök hos hinderbyggare

Ikväll var jag med Emelie P och hennes mamma hos en hinderbyggare. Hon skulle dit och undersöka om det gick att bygga hinder till hennes jobb och jag passade på att beställa vårt enhörnings-us-hinder. Vi beställde två infångare där jag, antar jag, ska måla en stegrande enhörning på båda, fem bommar och två vågformade plank. Färgerna ska vara ljusrosa och ljuslila, men exakt vilka ska jag i veckan till järnaffären och kolla upp. Infångarna kommer vara helrosa liksom planken. När hindret är byggt och målat så ska det målas på enhörningar och glittras till och förhoppningsvis är det redo när tävlingarna drar igång i mars till våren.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0