Låååång dag

Jobbade i en trea idag, jobbigt att släpa sig upp på en ledig dag, men åh så roligt jag hade! Kom hem och stack direkt till stallet då Linnea skulle rida. Blev en skogstur i varmt regn innan jag cyklade direkt till ridskolan där jag kollade på två hopplektioner och sedan red Aztor i skogen medan Elin red en hopplektion. Han var väldigt pigg och det var uppehåll hela tiden jag red så det var en mysig ritt! Ska rida honom imorgon igen när Celina har sin lektion och då ska Moa och Lukas (och kanske Maja på Cookie?) med så jag gissar att han kommer bli väldigt stark i galoppen.
 
Det är roligt att få rida lite extra, denna veckan skulle jag annars bara fått rida på min lektion... inte för att det egentligen gör mig något men man tappar ju ridningen och musklerna. Aztor kräver ju mycket ben - som jag egentligen inte har - men det är roligt att rida en annan sorts av häst som inte riktigt är min typ :) Men hur det blir sen när det mörknar vid 18 tiden eller senare är frågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0