Träna in shownummer för stockholm horse show

Övade på ABBA-numret vi ska tävla med till stockholm horse show. Det är en kadrilj med "viftare" och de fyra abba-sångarna samt 8 hästar med ryttare. Gick igenom kadriljen till fots en gång innan vi hämtade hästarna och tog in dem i det bastuvärma ridhuset. Jag har Aztor och är tillsammans med Carro och Jojje först på varsin sida i ridhuset. Kadriljprogrammet var ganska lagom lång för att vi skulle hinna göra alla delar vi planerat, men så upptäckte vi att vers 3 var borta från min A-teens CD. Vi gjorde om några gånger men plötsligt började jag snurra ihop allt och vart helt förvirrad, jag som kunde det och lärde de andra haha. Vi slutade där och till nästa vecka ska viftarna fått viftpinnar så att de får lite mer att göra. Men det kommer nog bli väldigt häftigt tillslut även om vi kanske inte kommer med till stockholm så kommer folk få njuta av kadriljen på luciashowen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0