Trött

Syster sjuk både igår och idag så nu har jag en häst till att motionera. Carro blev tyvärr inkallad till jobb igår men jag hann ta Maddis och Nangijala på en ridtur och Lukas tömkörde jag i paddocken. Det var ett tag sen men han var riktigt fin! I med en del av banan är bucklig och isig under snön tränade vi skänkelvikning och öppna längs med långsidorna. Har aldrig försökt mig på öppna innan men det gick rätt okey förutom att Lukas gärna skulle fuska genom att endast böja halsen.
 
Idag måste jag hinna motionera en ömfotad Madicken innan årsmötet kl.13 eftersom Chip ska ridas i skogen efteråt. Skulle vilja göra något med min trollunge också, åtminstone försöka borsta henne ren från all spån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0