Ridning igen för mig

 
I lördags åkte Celina och pappa iväg på en 2v semester så nu är det jag som får rida och sköta Cookie. Kändes ganska konstigt att rida henne med mamma igår för jag har inte ridit på iallafall 2v. Men det var nog lika bra det för denna gången kände jag mig inte för stor för Cookie. Visst är jag i längsta laget, men det funkar ju och jag börjar vänja mig vid sadeln.
 
Idag red jag med Maja på förmiddagen. Lukas var väldigt pigg, men jag är inte särskilt orolig över Maja längre. Hon blir inte rädd när han sticker iväg utan skrattar mest åt det tack och lov.
 
Nangijala fick träna med vagnen igår men var alldeles för pigg för det egentligen. Varenda gång något spänne klirrade till hoppade hon iväg och så illa brukar hon aldrig reagera. Så vi tränade bara lätt och hoppas det går bättre idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0