Försökte träna med två skaklar själv

Nangijala fick släpa runt på en skakel idag med och sedan försökte jag prova med båda. Stackarn blev döförskräckt att det släpade en skakeln på andra sidan - och ingen gick där!!! Så då fortsatte vi med en skakel, men att jag och skakeln var på olika sidor och att jag höll den uppe från min sida (för att kunna släppa om hon blev rädd). Först gick hon med hela huvudet tippat åt höger och glodde omväxlande på skakeln och på mig innan hon slappnade av.
 
Jag släppte lös henne på banan och smackade på för att testa att ta lite foton i rörelse. Åh, vart helt förälskad i kameran och ändå hade jag den bara på autoinställningar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0