Mycket motionerande

Började dagen med att gå 35min med Linnea som red Lukas i skogen, därpå var det lunchhö för hästarna och jag roade mig med att börja såga till ett par skaklar av några träd Uffe sågat ner. Det gick väldigt trögt att såga alla grenar så efter en stund gick och upp och sågade i hagen istället. Vid 1 kom Maja och så blev det 45min promenad/jogging till för min del. Ridskolan fick ett besök det också så nu är jag ruskigt trött och antagligen ytterligare lite lättare haha.
 
När vi var på hööks för lite mer än en vecka sedan fyndade jag ett par ridbyxor för 99kr - i storlek 160. Tänk att jag kan ha den storleken igen... de sitter tight till skillnad från mina nuvarande ridbyxor men nackdelen är att de kasar ner. Om det beror på att de sitter alltför löst i midjan eller att jag är för lång för dem vete tusan... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0