Ridit Dante i 3 dagar

Celina blev sjuk i måndags så först skrittade jag en sväng på Dante på onsdagen. På torsdagen fick jag rida honom på Celinas lektion vilket kändes lte konstigt först med hans ponnysteg. Sedan är han ju smal som Lady så jag känner mig lika lång på båda. Men han är helt klart den av våra ponnyer som är mestmjuk och välriden. Väldigt lyhörd och känslig men man måste rida bra själv för att få med honom.
 
På lördagen skulle Celina iväg så jag red Knorren med mamma och Maja. Mitt i rdturen ringer Jojje och jag tar upp mobilen och klickar på första bästa avvisa-meddelande. Som visade sig vara "Jag sitter på toaletten och spyr". Skrev det på skoj när jag upptäckte man kan göra så och fick därför världens skrattanfall när jag insett vad jag skickat. En minut senar skrattar jag så tårarna sprutar för då hade jag fått ett sms fårn Jojje med Mår du dåligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0