Skadad - igen

Jag är rätt duktig på att skada mig på olika sätt och idag var det dags igen. Tog en löspromenad med Nangijala. Halvvägs runt gick vi i en lätt nerförsbacke där det var blött och lerigt. Jag tar ett skutt åt sidan för att lämna plats åt Nangijala men halkar och landar på höger sittben. En normal person skulle enbart varit lite blöt och lerig, men jag lyckas såklart landa så illa att jag får halta sakta hem. Inte så att det gjorde direkt ont, men det var som om höger rumphalva och lår hade hakat/krampat sig så det var omöjligt att gå normalt. Hade tänkt rida Nangijala men hinner inte då jag inser att det kommer ta dubbla tiden att gå hem  Mamma dör av skratt varje gång hon ser mig gå eftersom jag ser stupfull ut  Tror och hoppas att jag det är bättre tills imorgon så att jag kan rida trollungen, var två veckor sedan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0